MARKETING

Marketing na društvenim mrežama

Društvene mreže postale su važan i nezaobilazan kanal komunikacije između tvrtke i klijenta. Prisutnost na društvenim mrežama unaprjeđuje svako poslovanje.

Što marketinška agencija Obzor može učiniti za Vas?

  • pripremamo cjelokupnu strategiju prisustva i oglašavanja na društvenim mrežama
  • dizajniramo vizuale Vaših stranica i profila na društvenim mrežama
  • objavljujemo i kreiramo ciljani sadržaj
  • pripremamo nove prijedloge i sadržaj
  • redovito komuniciramo s Vama u svrhu još boljeg usmjeravanja kampanje kako bi se što više približili željenom cilju (komunikacija uključuje sastanke, telefonske konzultacije i e-mail konverzaciju)
  • ukoliko je to Vaša želja –  odgovaramo na upite i komentare korisnika

BUDITE PRISUTNI U SVAKOM SANDUČIĆU E-POŠTE POTENCIJALNIH KLIJENATA!

E-mail marketing je jednostavno rečeno promocija proizvoda i usluga putem elektronske pošte i predstavlja jedan od najbrže rastućih oblika marketinga.

E-pošta je danas svakome dostupna stoga ovaj oblik promocije putem tzv. newslettera pruža izvanredne mogućnosti širenja tržišta i dopiranja do novih klijenata.

Neke od osnovnih prednosti su brzina, jednostavnost, lakoća korištenja i niski troškovi. Obzor marketing će Vam dizajnirati jedinstveni newsletter koji će biti informativan za primatelje te potpuno prilagođen za prikaz na svim uređajima. Vaš newsletter ćemo pravovremeno poslati na adrese ciljane publike.

Održavamo sve liste za klijenta što podrazumijeva čišćenje e-mailova koji nisu aktivni ili su označeni sa SPAM te slično. Pravilno izrađen i plasiran newsletter može imati vrlo dobar efekt na količinu ostvarene prodaje, bez obzira o kakvom se proizvodu ili usluzi radilo.

Slobodno nas kontaktirajte kako bi pronašli najbolje rješenje za Vas.

Isplati se reklamirati putem Google Adwords-a

Vrijeme se brzo mijenja i, uz dobro poznato reklamiranje putem radija, televizije ili tiska, oglašavanje putem interneta postaje sve popularniji način promocije.

Prema istraživanju gotovo 95% korisnika interneta u Hrvatskoj, prije kupnje određenog proizvoda ili usluge informira se na internetu.

Pomoću ovakvog načina oglašavanja možete brzo i povoljno doći do ciljanih kupaca te povećati prodaju jer Vam sustav Google Adword omogućuje:

  • odabir geografske lokacije – sami određujete u kojim gradovima ili državama će se Vaš oglas prikazivati kako bi ga vidjeli upravo Vaši ciljani klijenti
  • odabir ključnih riječi koje Vaši potencijalni kupci odnosno korisnici usluga upisuju na tražilici da bi se baš Vaša reklama pokazala na vrhu tražilice
  • odabir budžeta – plaćate samo kad netko klikne na Vaš oglas i što je vrlo bitno, sami upravljate budžetom te kroz ovaj vid oglašavanja možete zaustaviti ili pokrenuti Vašu kampanju bez dodatnih troškova
  • mjesečni izvještaj – dostavljamo Vam zajedno s fakturom (promet po klikovima, uvid u potrošnju uloženog budžeta, preostali iznos na Vašem korisničkom raučunu – saldo)

Kreiramo i postavljamo Google Adwords kampanje usklađene prema Vašem budžetu i potrebama. Također dizajniramo bannere i pišemo sponzorirane članke koji jednako učinkovito prenose Vašu reklamnu poruku do ciljanih skupina.

Neka znaju za Vas !

Oglašavanje u dnevnim ili tjednim novinama ima mnoge prednosti jer pruža gotovo trenutnu prezentaciju Vaše marketinške poruke svim čitateljima pojedinih novina.

Da bi Vaša oglasna kampanja bila uspješna, treba kvalitetno ispitati ciljeve oglasne kampanje te u što jednostavnijoj formi prezentirati poruku na način da zaintegrira čim više potencijalnih korisnika Vaših usluga.

Oglašavanje putem tiska je naročito prikladno za kooperativno oglašavanje npr. proizvođača i trgovaca i pruža mogućnost širih i cjelovitijih informacija.

Novine za razliku od ostalih medija imaju najbolju prilagodljivost raspoloživom vremenu i interesu čitatelja i osigurava širi utjecaj od ostalih medija zbog mogućnosti usmjeravanja svim dobnim skupinama.

Oglašavanja u uglednim časopisima može mnogo učiniti za ugled i status oglašivača.

Dok svira radio!

Radio je vrlo dobar medij za oglašavanje jer prati svoje slušatelje po cijele dane. Uz radio uvijek možete obavljati druge poslove – dok ste na poslu, dok vozite automobil ili dok kuhate.

Bez obzira što su se pojavili mnogi novi mediji, radio je prema svim istraživanjima u posljednjih 20 godina izgubio jako malo (samo 10%) od ukupnog broja slušatelja što pokazuje da velika većina ljudi rado sluša radio. Razlog je jednostavan, radio ne zahtjeva stopostotnu pažnju odnosno zaokupljenost kao kad gledate TV ili surfate intrenetom.

Uz radio uvijek možete obavljati druge poslove – dok ste na poslu, dok vozite automobil ili dok kuhate. Zato je radio medij koji je još uvijek vrlo efikasan i brz način prijenosa informacije odnosno oglašavanja.

Za Vas kreiramo ozbiljne ili otkačene radio reklame i zakupljujemo prostor na svim lokalnim i nacionalnim radijskim postajama.

Imajte jednu te istu radio reklamu koja će doprijeti do slušatelja sa više radio postaja. Svoje znanje smo stjecali dugi niz godina i kroz čitav niz uspješnih reklamnih spotova.

Video produkcija

Video promocija je jedan od najboljih načina na koji se tvrtke mogu učinkovito prezentirati. Video uratke možete postaviti na svoju web stranicu, Facebook, Youtube… ali ih isto tako možete prikazivati na sastancima, sajmovima, prezentacijama ili ih prikazati na bilo kojoj televiziji.

PR – Odnosi s javnošću

Odnosi s javnošću ili PR su različite aktivnosti marketinških komunikacija čiji je cilj unapređivanje javnog imidža neke organizacije u javnosti.

Kvalitetan PR posebno je važan kada otvarate novi poslovni prostor, proizvodni pogon, lansirate novi proizvod ili uslugu – tada je nužno organizirati događaj koji će Vaši klijenti dugo pamtiti.
Nudimo Vam širok spektar usluga iz područja odnosa s javnošću:

  • izrada pisanog materijala za medije – izrada  priopćenja za javnost: sponzorirani članci, razne objave, najave, vijesti, izvještaji i slično
  • organiziranje i vođenje konferencija za novinare
  • zakup medija
  • priprema i koordinacija medijskih nastupa i događanja
  • organizacija evenata – domjenaka, prezentacija, seminara, konferencija
  • savjetovanje u izgradnji branda i upravljanju njegovim jačanjem pri lansiranju novih proizvoda i usluga
  • izrada newslettera, brošura i ostalih komunikacijskih materijala
  • ispitivanje (istraživanje) tržišta i javnog mijenja

Ako u sklopu svojih poslovnih obaveza imate potrebu za stručnim pisanjem službenih tekstova, a nemate dovoljno stručnu osobu unutar tvrtke koja bi za Vas to mogla učiniti – pozivamo Vas da nam se obratite kako bismo Vam pomogli riješiti taj problem.
Naši stručni djelatnici za Vas će pripremiti tekst po Vašim uputama ili ga, ako ste već složili svoju verziju teksta, kvalitetno oblikovati.

PREZENTIRAJTE SE U NAJBOLJEM SVIJETLU!

PowerPoint je izvrstan alat za izradu prezentacija i seminara u poslovnom te obrazovnom svijetu. Pri izradi treba uzeti u obzir nekoliko čimbenika, izbor fonta, boja, podloge.

Tekst treba biti kratak, jasan i pregledan. Poželjno je korištenje raznih grafikona i grafičkih prikaza koji dodatno pojašnjavaju rečenice. Jedna od najčešćih pogrješaka je ispisivanje dugih tekstova na slajdovima koji zamaraju publiku.

Također treba paziti na pravila točnog citiranja i navođenja izvora, a pravopis i lijepo pismeno izražavanje se podrazumijevaju.

Kako bi Vaša prezentacija pogodila smisao onoga što želite poručiti te kako biste ostvarili pozitivan učinak na publiku, poželjno je angažirati provjerenu marketinšku agenciju koja za Vas može izraditi prezentaciju u PowerPointu. Obzor marketing ima iskustvo, ima znanje i ljubav prema kreiranju smislenih sadržaja, stoga nas kontaktirajte s povjerenjem.

MARKETINŠKI PLAN JE TEMELJ VAŠIH PROMIDŽBENIH AKTIVNOSTI!

Marketinški plan je detaljni plan svih aktivnosti kojima želite izgraditi imidž svoga poduzeća ili proizvoda te se predstaviti ciljanoj publici, zadržati postojeće klijente te privući nove.

Prva i najvažnija stvar je odrediti ciljanu skupinu za Vaše poslovanje. Ona se najčešće određuje prema dobi, interesima i potrebama. Nakon toga slijedi određivanje metoda i kanala oglašavanja te pronalaženje odgovarajuće prodajne strategije.
Cijeli plan treba pratiti prikladna financijska konstrukcija, cijena i marketing moraju biti usklađeni, brend koji se želi pozicionirati kao ekskluzivni mora imati i prikladnu vrijednost. Uz prodajnu strategiju ide i plan distribucije. Gdje ćete i kako prodavati – putem web shopa, u trgovini, putem dostave ili na neki drugi način.

Marketinški plan je temelj brendiranja i određivanja marketinške strategije nekog poduzeća. Za njegovu izradu treba znanje i iskustvo, stoga kontaktirajte Obzor marketing koji će za Vas odraditi taj posao. Analizirat ćemo stanje Vašeg poduzeća, poslušati Vaše ideje i izraditi profesionalni plan koji će biti osnova Vašeg uspjeha na tržištu.