ZAŠTO PISATI POSLOVNI BLOG
Bez obzira čime se Vi i Vaše poduzeće bavili, web stranica sa svim potrebnim podatcima te marketinškim porukama Vam je neophodna. No postoji još jedan alat putem kojeg možete proširiti svoju publiku te privući i zadržati nove klijente. Radi se o poslovnom blogu koji Vam pruža puno veću mogućnost komuniciranja s ciljanom publikom, isticanja među konkurencijom te dobivanja povratnih informacija. Nekoliko je razloga zašto se odvažiti na pisanje bloga. Nabrojat ćemo i pojasniti samo neke.
1. ISTICANJE
Većina Vaše konkurencije nema svoj blog, ne piše jednostavnim i slobodnim stilom o novitetima u svojoj ponudi i tu ste Vi odmah u prednosti. Odmah ste se istaknuli u mnoštvu drugih web stranica i poduzeća sličnoga profila.
2. NEPOSREDNA KOMUNIKACIJA
Blog Vam pruža mogućnost jednostavnog, slobodnog i kreativnog izražavanja što stvara Vaš prepoznatljiv stil te privlači, a posebno zadržava novu publiku. Upravo zbog tog slobodnijeg stila pisanja, Vi putem bloga možete jednostavnije stupiti u komunikaciju s postojećim i potencijalnim klijentima.
3. BLOG POVEĆAVA UKUPNI PROMET NA VAŠOJ STRANICI
Blog privlači nove posjetitelje koji zatim pretražuju Vašu web stranicu da bi se u konačnici upoznali s Vašom ponudom. Sve to ukupno povećava promet na stranici te poboljšava njenu vidljivost na pretraživačima.
4. BLOGOM STVARATE SVOJ IDENTITET
Kroz blog ćete stvoriti svoj prepoznatljivi stil komunikacije s klijentima čime ćete osvojiti njihovo povjerenje te izgraditi svoj imidž i identitet. Sve to vodi k stvaranju autoriteta u svojoj branši. Naravno, temeljna je pretpostavka da znate raditi svoj posao i da ga obavljate na najvišoj mogućoj razini.
Ovo su možda četiri prepoznatljiva razloga zašto pisati blog. Postoje brojni drugi koje još nismo spomenuli, a također su vrlo bitni. U svakom slučaju, pisanje poslovnog bloga može značajno utjecati na poboljšanje Vašeg poslovanja te stvaranje novih prilika i upoznavanje novih obzora. Ako nemate vremena ili se ne smatrate dovoljno kompetentnim za pisanje vlastitog bloga, najbolje je da taj posao povjerite stručnjacima iz Obzor marketinga koji će brzo, profesionalno i stručno voditi Vaš blog te stvarati novi sadržaj za Vas i Vašu publiku.